Mamy już wyniki ankiety, którą wypełniło aż 200 osób, informacje zebrane podczas akcji na targu 21 lipca, a także ankiety wypełnione przez sołtysów. Na warsztatach 17 i 24 października próbowaliśmy uporządkować zebrany materiał i zastanowić się co z niego wynika dla powstającej strategii.
Częścią naszej pracy było wypracowanie wizji i misji ośrodka kultury. W toku burzy mózgów, pojawiło się mnóstwo określeń, które zdaniem uczestników warsztatów powinny znaleźć się w misji domu kultury. Zastanawialiśmy się także nad tym, jakiej strategii chcemy – z czego powinna się składać, jakiej długości być itp.
Projektem interesują się lokalne media: na jeden z warsztatów przyszedł dziennikarz Gazety Podwarszawskiej „Nad Wisłą”.
Kolejne warsztaty w listopadzie – będziemy na nich kontynuować pracę nad materiałem z diagnozy, a także opracowywać już poszczególne części strategii. Planujemy też zaprezentowanie wyników diagnozy radnym.